Tarixiy haqiqat va badiiy talqin
Serqirra faoliyat sohibi, jahon xalqlari tarixida katta rol o‘ynagan Sohibqiron Amir Temur siymosi haqida turli-tuman baho, talqin-u tavsiflar va ko‘p hollarda bir-biriga zid qarashlar-u konsepsiyalar mavjud. Bunday ma’lumotlar nafaqat tarixiy asarlar, balki badiiy so‘z san’atida ham uchraydi. Tarixi olti asrlik davrni qamrab oladigan umumjahon temurnomasi xazinasidan atigi bir parchani, ya’ni o‘zbek temurnomasining istiqlol davri o‘zbek adabiyotidagi badiiy qamrov darajasini tadqiq etishga jazm qildik. Mazkur maqolada Sohibqiron Amir Temur va temuriylar davri haqidagi tarixiy haqiqat va badiiy talqin masalalari ochib berilgan. Unda temuriylar davrining asoschisi Amir Temur siymosining istiqlol davri adabiyotida qay darajada aks ettirilganligi yoritilgan. Tariximizning o‘rta asrlariga oid nuqtalarini yaxshi bilgan Qodiriy, Fitrat, Ayniy, Oybek, Shayxzoda kabi ijodkorlar Amir Temur siymosini imkoni boricha ijobiy jihatdan aks ettirishga harakat qilganlar. Buyuk zotning Turonzamin, Yaqin va O‘rta Sharq hamda Ovrupo xalqlari taqdirida tutgan o‘rni esa maqolada Bo‘riboy Ahmedovning “Amir Temur” romani misolida ko‘rsatilib, shu paytga qadar ilmiy, tarixiy va badiiy asarlarda unga berilgan noto‘g‘ri baho va talqinlarga qarama-qarshi o‘laroq obyektiv baho berilgan.
Other Books From - 13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Til – huquqning yashash sharti
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Gulyamova Gulnora Yakubovna
“Yurisprudensiya” yo‘nalishida tayyorlanayotgan ilmiy maqolalarning janr-kompozitsion tahlili
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Saloyeva Hilola Ravshan qizi
Interfaol metodlar talabalarning kommunikativ kompetensiyasini shakllantirish vositasi sifatida (TDYU misolida)
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Mirgiyazova Munisa Mirusmonovna
Ingliz tilini chet tili sifatida oʻqitishda kompetensiyaga asoslangan yondashuv mazmunida ta’lim avtonomiyasi
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Toshmatov Oybek Shokirovich
Masofaviy taʼlim – zamonaviy axborot jamiyatida taʼlimning istiqbolli, gumanistik va integratsiyalashgan shakli
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Mamataliyev Toʻlqin Xushmamat oʻgʻli
Tilning holatini huquqiy tartibga solish va undan turli huquq manbalarida foydalanish xususiyatlari
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Niyazova Nasiba Joʻrabekovna
Ta’limda innovatsion texnologiyalar
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Gulyamova Gulnora Yakubovna
Kriminologiyа fanining vujudga kelishi, dolzarb vazifalari va rivojlanish istiqbollari
13.00.02 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar bo‘yicha)
Abdurasulova Qumrinisa Raimkulovna
About the author
Orqaga
Iqtisodiyot yo‘nalishidagi bakalavrlarni tayyorlashda “Axborot xavfsizligi” kursini o‘qitish metodikasi